суббота, 4 февраля 2012 г.

Рэйки - воистину искусство исцеления руками. Письмо счастливой практикующей :)

НАРЕШТІ...Нарешті я дібралась до компа, аби написати своє відчуття, про РЕЙКИ! А можливо просто висловити вдячність, Лена, тобі, і вдячність РЕЙКИ!!!

РЕЙКИ -- ВЕЛИЧ, яка допомагає на кожному кроці, на кожному подиху, тобто ПРАЦЮЄ майже в кожній ситуації. Хоча б взяти сьогоднішній день: завдяки РЕЙКИ я змогла повноцінно працювати. На зйомці (автор этого письма - тележурналист Наталка Фольовчук) потягла спину, і як результат розболілися шийні хребці, вже навіть біль пронизувала лопатки. Біль перемагала моє бажання працювати, та що там працювати я вже не могла сидіти за столом. І вдумках уявляла завтрашній похід до лікаря, уявила довжелезний список рецептів і вихідні, які б мала провести в ліжку. Утім, усі ці думки перебила інша: РЕЙКИ!

ПРОСТО СЛОВО РЕЙКИ! Я немов схаменулась, приклала руки до шиї, і через хвилину відчула як мої долоні почали наповнюватися теплом, а потім і зовсім стали гарячими, окрім долонь, я сама немов "горіла". Так тривало приблизно 10 хвилин, на жаль, можна було б лікувати себе і більше, та в процес втрутились колеги, почали кликати. відволікати... я не помітила як вже за годину безболісно ходила, а ще через годину зловила себе на думці, що не записалась на прийом до лікаря :))))

РЕЙКИ швидше за будь яких знеболюючих допомогли мені 1 січня подолати сильну головну біль. Я їхала в гості до подружки, в метро, відчула приступ мігрені (раніше приступ усувала швидка) я ж не довго думаючи, приклала долоні до скронь і ДИВО... ми добре провели час без швидкої!

Доречі, моя подружка, теж страждала на мігрені, нині, каже, вже місяць як вони до неї не приходять, а ще вона запевняє стала спокійнішою, щасливішою! Каже, у серці поселилося ЇЇ ВЛАСНЕ СОНЦЕ, яке зігріває за будь якої робочої негоди!

Я ж теж відчула як стала врівноваженою, навіть мої колеги, кажуть, що дивлячись на мене, бачать у житті суцільне щастя. Для мене ж щастя те, що моя мама стала себе краще почувати!!! Погані думки, які немов бджоли, роєм літали в голові, кудись поділись, та й оточуючих людей мама почала сприймати якось інакше, по-доброму!!! Я ж знайшла спільну мову з колегами, які мене раніше дратували, стала розуміти їх, але не перейматися, що у нас різні погляди на життя! 

А ще перестала перейматися проблемами усього світу! Проте, це не байдужість, це спокій і обов"язове шукання та бачення вирішення проблем!!! А ще, моє життя почало наповнюватися СПРАВЖНІМ, усе ЗАЙВЕ БЕЗБОЛІСНО ВІДХОДИТЬ!!! :)))))

БЕЗМЕЖНО ВДЯЧНА РЕЙКИ та тобі ЛЕНА!!!

Щиро, Наталка :))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий